miércoles, 22 de agosto de 2007

De Ko phi phi a Krabi, passant per Railay, i mullantnos molt!!!!!




Hola nens i nenes..... ahir la companyia, ja es va separar, la Mab, l' Oscar i jo, varem marxar de ko Phi Phi,, en direccio Krabi, amb el vaixell de les 9.00.
El Xavi i la Klaus, l' idea era anar a Raylai directament.
Naltres varem tenir un viatge forsa tranquilet, tenint en compte que un vaixell que va sortir a les 13.00 va naufragar, i varen rescatar als seus passatgers.....
A l' arribar a Krabi, varem anar a l' hotelet, i varem descansar una miqueta....
Varem baixar al port, i alla agafar un long boat( o sigui una cascara de nous!!), i ens varen dirigir cap a Raylai, el viatge va ser molt mogut, onades, pluja, vent, i una mica de por.....
Varem arribar be a Raylai, pero plovia....
de tornada un altre vegada cap a Krabi, en barqueta, mes pluja, mes vent, mes onades.... I sorpresa, al vespre ens diuen , que ha naufragat, un ferri de Ko phi pHi a la costa, i pensem en Xavi i Klaus, que tornavem de Ko phi phi, a les 15.00h, pero finalment rebem email de que estan be....
Tot jha quedat en un sustillo.....
Ara la companyia ja s' ha separat, i nosaltres avui anem cap a Bangkok, i Xavi i Klaus, de Railay, cap a Krabi......
Salut!!!!


El marron que varem pillar de tornada.

El nostre super pilot, llop de mar.

La nostra super long boat.

Escaladors a Raymai, la meca de l' escalada a Krabi.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

En definitiva : tots esteu sans i estalvis, no???? Només un pèl remulladets!! Com que envejàvem molt la vostra pluja, l'hem feta arribar a Barcelona.. i a hores d'ara està plovent moltíssim... o sigui... que vamos : la ciutat serà un caos!!! (sobretot la nostra estimada Renfe).M'ho estic imaginant!!!!

Mab, Alex i Oscar que tingueu un bon viatge de tornada.
Klaus i Xavi acabeu de gaudir de la natura que us envolta... que ja falta menys!!!!

Petonàs!!!
Eva

lizquies dijo...

AHHHHHHHHHHHHHhh

Jo vull anar allà!!! mare meva el paradís de l'escalada i jo lesionada amb la pota aixecada a casa!!!!

Óscar!!! això no es fa que saps que estic molt sensible amb aquets tema!!!