viernes, 24 de agosto de 2007

Sam y Frodo solos en BKK

Seguint els consells dels altres integrants de la comunitat, al mati, i amb una patxorra i calma espantosa, hem visitat el Wat Arun, a l'altre costat del riu. Avui feia una xafogor horrorosa (ara entenem al Jordi Ripoll i a l'Anna Cano queixar-se d'aquesta xafogor...). Aquest temple te molt bones vistes del centre de la ciutat, a part de tenir al riu al costat.


Vista del Watt Arun

Watt Arun i riu, amb el Gran Palau al fons

A veure si trobeu a en Wally ?

Despres de dinar al mateix lloc que fa unes 3 setmanes (us enrecordeu Alex, Mab i Oscar, del garito d'un carrero que donava al riu ???), hem anat al centre comercial MBK a fer algunes compres......Nomes dir em dilapidat uns 12.000 baths...... Crec que he superat, amb escreixos, el record de l'Alex de compra compulsiva, que estava establert en X samarretes (pregunteu-li a ell quantes...). La Klaus em diu que escrigui que jo m'he tornat boig i que ella s'ha mantingut "cuerda" i que nomes s'ha comprat unes sabates....


Les compres d' en Xavi (Tampoc es tant, oi ???)

Despres de comprar una motxilla gran per possar totes les compres a dins (jeje, nomes 950 baths) hem agafat l'skytrain per anar al barri del PatPong i veure una mica l'ambient de l'altre Bangkok. Quina llastima no haver anat amb l'Alex i l'Oscar, haguessim rigut molt. Des del carrer es podien veure les strippers ballant a la barra.....

Com a exemple de l'ambient que es respirava dues frases:

- Ping pong show ??? i tot seguit afegien: Balloon show ??? Nomes d'imaginar-m'ho ja m'esgarrifo.
- A mi em deien (home): Come inside and enjoy.... al veure a la Klaus afegien: The girl can see and enjoy, too.

Tornada "a casa" per tornar a sopar al nostre raco de carrer preferit: almejes, peix i verdureta.


Bona niiiiit !!!!

2 comentarios:

el yeti dijo...

Joder!!!!!! Xavi arrassant el MBK!!!!
que t´has pulit ja la targeta??
Veig que a part de plos, sabates, espardenyes, t ´has comprat las Teva, son les autentiques o no??
Naltres ja hem arribat, i avui estem un pel atotandillos, la Mab costipada encara!!
Salut i fins diumenge!!

el yeti dijo...

Ejem, ejem....12.000 baths al canvi, venen a ser 270 €, Xavi!!! has despertat el monstre!!